that should be me

6hours cooking in kitchen







pada hari isnin yg lalu , 1st klaz kitchen aku mula jam 4p.m until 9.50p.m . aku mmg nervous giler ar kluw bab2 nak macok kitchen ni . aku ngn semagat pakai full set kithen clothes arr . klaz kitchen aku mmg gurl ramai lagi ar dari boy . tp nak wt cmna mmg dah lumrah alam . huhu:)) tp ada jugak kaum2 adam yang t'ingin masuk kitchen . HAHA ! chef aku nma chef syafiq . dy baik orangnya tapi bila student's dy tak dengar ckp dy or sepahkan kitchen mmg dy bising arr . firstly , chef aku ajar cara cutting vegetable's . aku ingatkan senang tp agak susa jugak ark sebab potongan tuu ada nma dy . n nma2 tuu plak suma dari bahasa francis . adoiyy , mmg t'geliat lidah jugak ar nak sebut . tapi suma tuu tak menjadi penghalang untuk aku twuzkan cita2 aku ni .kla aku diajar 3 jenis breakfast iaitu american breakfast , english breakfast n malay breakfast . antara masakan aku n mber2 aku .