that should be me

Aku Sangat Sedey :(

apa yg aku nak cakap skg ni aku mmg btoi2 sedey ngn apa aku alami skg . aku btoi2 tak caya dengan kenyataan ni .
 hati aku sangat2 teqasa sampai menyucuk tulang . 
apa yg aku boloe cakap skg hanya redha dan byk2 berdoa . aku hanya nak yg terbaik jaa dari dia . aku tumpang happy:) kalau dia punn happy:) .
 aku akan sedey:( bila dia punn sedey:( . aku tak kan maqah kalau aku btoi2 sygkan owg tuu . apa yg aku bole cakap berubah lhaa ! 
walaupunn diri aku punn tak cukup sempurna lagi , tp aku ttp berusaha mengubah diri aku nii . aku tak nak owg buruk2kan nma dia . aku tak nak owg buruk2kan nama family dia .
 aku tak nak dia dipinggirkan oleh kawan2 dia .
 aku tak mmpu nak mengubah diri dia . 
hanya dia jaa yg bole ubahkan diri dia . 
aku mmg dah lama maapkan dia walaupun dia buad apa kat aku . aku tak sanggup nak tngok owg yg aku syg nanges tanpa aku d'sisi dia .