that should be me

wasiat dari KANDA

29/05/2011 , jam 10.59 a.m ! aku di sini memohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki jikalau aku ada membuat kesilapan @ kesalahan dengan sesiapa yg mengenali diriku ini . Pemergian aku tak berakhir sampai sini , aku hanya meninggalkan ALOR SETAR & orang tersayang hanya selama 4 bulan sahaja . Aku berharap kau dapat menjaga diri dengan baik . Aku tak tahu nakcakap apa lagi , sbb aku tengah sebak masa menaip suma ni :")). Aku sangat SAYANGKAN kau ! Kau kena tahu yg itu ! Aku sentiasa ada di siss kau untuk selamanya . Aku akan berdoa &terus berdoa agar kau berjaya dalam hidup dunia dan akhirat . Aku juga berdoa agar kau di lindungi oleh ALLAH dari segala malapetaka yg menimpa . Satu lagi , yg ni penting & jangan pernah berdiet . Makan minum kau mesti dijaga , makan lha seberapa banyak selagi kau ada selera . Aku tak kesa walaubagaimanapun kau , aku tetap menerima kau seadanya . Aku harap kau terus ttp MENCINTAI aku walaupun aku sudah tiada lagi di DUNIA ini . Walaupun hati ini berat untuk meninggalkan kau , tp aku terpaksa mengambil keputusan untuk belajar jugak DEMI MASA DEPAN KITA . Aku berharap kau teruskan perjuangan kau , dalam pelajaran agar kau berjaya suatu hari nanti .

PESANAN AKU KEPADA KAU :

1. Jangan lupa solat 5 waktu
2. Makan ubat kalau perlu
3. Jangan lupa gosok gigi pagi2 
4. Makan jangan gelojoh 
5. Mandi bagi wangi
6. Control perasaan marah kau tuu
7. Jaga cara pergaulan@percakapan kau
8. Minum ayaq masak banyak2
9. Jangan angkat benda berat2
10. Jangan paksa diri kalau tak bole buad
11. Jangan boros
12. Jangan nakal2 kat sana nnti
13. Teruskan bernyanyi untuk aku malam2
14. Horamt orang tua2
15. Jaga kesihatan kau
16. Makan banyak2
17. Ingat dekat owg tersayang selalu
18. Nyanyi lagu fav2 aku kalau rindu
19. Pejam mata kau&sebut namaku kalau rindukan aku
20. Doakan yg terbaik untuk hubungan KITA


*PENTING
& jangan lupa CINTA aku dengan kau tak pernah berhenti walaupun sesaat .


ikhlas mencintaimu,