that should be me

11:56 PM

apa yg aku dapat katakan skg . adakah suda terlambat untuk aku ucapkan SELAMAT TINGGAL pada dia ??
adakah dia akan sentiasa MENGINGATI AKU apabila di sana ?? adakah dia akan terus MENCINTAI AKU apabila di sana ?? aku terfikir-fikir & tertanya-tanya . Apa perasaan aku apabila telefonku tak berbunyi or takda mesej dari dia walaupun sehari ?? jiwa aku tak bagaikan tak tenteram jika sehari aku tak bercakap dengan dia . aku tak pernah BOSAN dengan dia .. tak pernah JEMU dengan kerenah dia .. bahkan semakin hari semakin aku SAYANGKAN DIA !! aku DOAKAN supaya perjalanan pergi & balik dia SELAMAT .. aku di sini sentiasa menunggu panggilan dari dia . hope , kat sana nanti dia tak lupa nak MAKAN cukup2 , tak lupa nak makan UBAT ... tak lupa nak KEJUTKAN aku pagi2 kat sini .. dan apa yg aku tak sabar adalah NAK DENGAR SUARA DIA setiap masa dalam hidupku . 

"sayang , bie always cintakan syg sampai hujung nyawa bie . Bie doakan syg selamat sampai & selamat kembali"