that should be me

17 MAY 11" 12.33AM (Sebelum berangkat ke Kota Bharu, Kelantan)

DEDICATED SPECIAL TO MY BELOVED

"Dari mata turun ke ajti , Dari hati cinta bermula , Di sini bermula segalanya , kekalkan Bahagia "

Aku sedar bila tanpa dirimu
kurasakan dunia ini bagai terhenti
kaku & tidak bernyawa
Bagaikan otak ku terhenti berfikir
Apa yang perlu aku lakukan
Tanpa kau di sisi

Rinduku bagai menusuk dadaku
membuat aku terhenti untuk menghela
Jiwaku sesak
&
ragaku kosong

Mendengar suaramu bagaikan terhenti
nafas & bicaraku
untuk ku dengar & masuk terus ke jiwaku
Agar tidak diganggu
agar aku tidak terlepas dari mendengar 
setiap butir bicaramu , sayang

Andai Tuhan mendengar rintihanku 
Bertemumu ingin sekali aku hentikan
seluruh maya ini
Agar kau & aku menikmatinya
bersama-sama
Agar masa ini begitu panjang
untuk kita berdua ,

Aku sudah jatuh cinta padamu
"ASHRAFAZHAR"
Bertemu dirimu , umpama
mimpi indah yang mengasikan
INSYALLAH , 5TAHUN LAGI ,,
Sayang akan menjadi milik bie
yang sah .
DON'T COPYRIGHT !
COPYRIGHT BY ZULAIHAZULKIFLI
HAK CIPTA TERPELIHARA KERAJAAN AWANBIRU