that should be me

seharian bersama si Dia

7:30 o'clock : wake up early and bath .
9 o'clock : having breakfast with my lovya at KOPITIAM . nothing's to say , she eat SOTO & kuih lopis ( i buying early morning for her ) . after that , we go to MENARA ALOR SETAR for shoot2 , but she forgot to bring battery camera . i thought everthing would end there without leaving some memories . suddenly , she get a idea .. she suggest for me to go swimming pool .HAHA ! what are u waiting ?? go back home and take a t-shirt and pants . *tergeliat lidah aku nak speaking2 :) ahaha .. apa yg aku paling akan ingat sampai mati adalah pergi SWIMMING POOL dengan dia .sepanjang aku bercinta ni 1st time aku pergi DATE kat SWIMMING POOL . Kenapa indahnya dunia ini jika CINTA KITA d'hayati & d'hargai macam aku alami sekarang .. aku betul2 bahagia sekarang , macam mana pun . Setelah banyak kali terluka , aku tetap mencari CINTA SEJATI aku .. sehingga llha aku menjumpai CINTA AKU . Peluang ni hanya sekali sahaja dalam hidup . Setiap kenangan , memori indah tak mungkin berulang macam mana 1st kita laluinya . Hargailah dia semasa dia ada dengan KITA . Tak salah kalau kita habiskan masa untuk dia , sbb MASA begini TAK KAN BERULANG walaupun kita mendapat peluang kedua . sekian , dari KISAH AWANBIRU .