that should be me

Stargate Tesco

ikhlas dariku syg <3

hari cuaca sangat panas di luar . walaupun sedang berada di bulan Ramadhan kita kena belajar bersabar dgn dugaan yg kita hadapi . mmg tak tahan kalau ikutkan nafsu , rasa mcm nak berbuka ja time zohor tadi . tapi dgn kesabaran yg ada kita mst lha bersabar . hehe *cta pasal ramadhan pulak :P
sebenarnya nak cta pasal beg domokun ni . jalan2 lha kat stargate tadi nak beli brg sikid2 . terjumpa lha 1 kedai ni . tapa lha , masuk2 tgk2 terjumpa beg ni . first tuu mmg nak beli dahhh . pastu ada hal sikid aku terpaksa balik jitra sat . tapa lha , lepas selesai suma too aku ngn si dia apa lagi runner pergi stargate balik sbb takod beg tuu habis . sampai2 , twuz terpa p kedai tuu dluw . tak cakap byk dahhh , amik twuz bayar . HAHA ! bkn sng nak dapat peluang macam ni dahh . so , aku pun beli lha untuk si dia . aku sng bila tgk dia gembira . aku pun tumpang happy jugak . dah lha , byk keja nak buad lagi ni . wait , my next entry pulak . papai suma :))

p/s : syg awk lebih dari nyawa sya <3 iloveyousomuchhh